woensdag 11 april 2012

Vastberaden!

Moeilijke tijden zijn het. Personele strubbelingen, de kredietcrisis en een ingestortte woningmarkt maken het er allemaal niet makkelijker op. Maar waar velen aan opgeven zouden denken ben ik vastberadener dan ooit om het veranderingsproces waarin HVR Advies zich nu in bevind, tot een succes te maken. Juist de vele tegenslagen en de tegenwerkingen die ik zo nu en dan mag ondervinden sterken mij juist om door te gaan op de ingeslagen weg! Het zullen best nog moeilijke maanden gaan worden, omdat in mijn optiek het ergste nog moet gaan komen, maar ik ben ervan overtuigd dat HVR Advies nu eindelijk die bezetting heeft die het nodig heeft om HVR Advies tot een succes te gaan maken. Zeker nu we ook een goeie kracht hebben gevonden op ondersteunend gebied staat niets ons nu nog in de weg om er vol tegen aan te gaan. Want laten we heel duidelijk zijn. HVR Advies is zover gekomen, is er nog steeds en zal nooit meer weggaan!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten