vrijdag 18 november 2011

Op de goeie weg!

Zo tegen het einde van 2011 is het tijd om terug te kijken en plannen te maken voor de toekomst. Al met al denk ik dat ik erg tevreden kan zijn over de ontwikkeling van HVR Advies gedurende 2011. Ondanks de tegenvallende economische ontwikkelingen heeft HVR Advies toch een groei weten te realiseren. Ook heb ik invulling weten te geven aan het nieuwe dienstenaanbod van HVR Advies en is de nieuwe organisatiestructuur doorgevoerd. Hierbij moesten soms moeilijke knopen worden doorgehakt. 2012 staat nu geheel in het teken van het uitwerken en uitrolen van deze nieuwe activiteiten. Hiertoe vinden nu reeds veel gesprekken plaats met toekomstige partners. Zo worden nu de nieuwe bedrijfsfolders ontwikkelt, wordt de kantoorautomatisering op het gewenste niveau gebracht en wordt binnenkort een start gemaakt met het marketingplan en de verkoopplannen. Tevens hoop ik binnenkort een nieuwe kracht aan te nemen die mij op kantoor komt ondersteunen. Ondanks de onzekerheden voor de toekomst is dit wel een heerlijke tijd voor mij als ondernemer. Ik kan me helemaal uitleven. Na tevredenheid over het afgelopen jaar kijk ik dan ook vol vertrouwen maar vooral met veel genoegdoening en plezier uit naar 2012. Dan GAAT het gebeuren!

Henk van Rooijen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten